Łańcuch życzeń lepszy niż mapa marzeń flaga modlitewna Maria Bucardi rytuały doradca

Rytuał Matki Ziemi – http://magiczny-swiat.es24.pl/opis/3609839/rytual-dla-matki-ziemi-i-magicznej-oazy-co-miesiac-nasze-energie-dla-naszej-planety.html  Odwiedź mnie na Facebook – https://www.facebook.com/pages/Maria-Bucardi/208637479158360 W filmie omawiam temat łańcuszka życzeń i marzeń, który jest znacznie lepszy niż mapa marzeń. Ma forme tzw. flag modlitewnych. Z anielskim pozdrowieniem Wasza Maria Bucardi

Kontynuuj czytanie

z ostatniej chwili – „tornado” a komunikacja

Moi Kochani u nas szaleje straszny wiatr. Zerwalo juz kilka linii i mam utrudniony z Wami kontakt. Prosze sie nie martwic, wszystkie prace mGiczne ida zgodnie z ustaleniami, moga byc utrudnienia w kontakcie emailowym i opoznienia. Z anielskim pozdrowieniem Wasza Maria Bucardi

Kontynuuj czytanie

Z przepisow czarownicy – Wiosenna kuracja odtruwajaco – oczyszczajaca, czyli jak oczyscic krew, ozywic organizm i uzupelnic brak witamin i mineralow

Moi Najdrozsi Czytelnicy, w odpowiedzi na Wasze pytania, dzisiaj temat typowo wiosenny, czyli jak usunac z organizmu toksyny nagromadzone zima a takze uzupelnic braki witamin i mineralow. Temat dotyczy takze wegan i osob odzywiajacych sie dieta surowa, tutaj o braku mineralow nie moze byc mowy, ale zatrucie organizmu spalinami z...

Kontynuuj czytanie

Przepisy, rady i wskazowki na temat roslin magicznych

Moi Kochani, przepisy bede umieszczac na blogu Oazy, gdyz wiekszosc potraw i mikstur przygotowuje z roslin, ktore rosna w naszym wspolnym ogrodzie. Np. aktualny tutaj http://magicznaoaza.wordpress.com/2013/04/14/z-kociolka-czarownicy-czyli-upiekszajaca-weganska-zupa-z-olejem-kokosowym-i-mleczem/ Z anielskim pozdrowieniem Wasza Maria Bucardi ps. najlepiej subskrybowac bloga Oazy by otrzymac katdy nowy wpis na emaila.

Kontynuuj czytanie

O mnie na wesoło, czyli dawno temu – Jasnowidzenie Maria Bucardi rytualistka terapeutka

Na Youtube – http://youtu.be/I9dn8jtL3lY Opinie o Marii Bucardi – http://bucardimaria.com/wasze-listy-i-opinie/, jasnowidzenie – http://magiczny-swiat.es24.pl/category/110006/przepowiednie-wrozby.html, terapeutka, analizy – http://magiczny-swiat.es24.pl/category/349020/termin-u-marii-bucardi.html Rytualy, rytualistka – http://magiczny-swiat.es24.pl/category/186936/rytualy-magiczne-rozne.html Zapraszam na Facebook – https://www.facebook.com/pages/Maria-Bucardi/208637479158360 google plus – https://plus.google.com/u/0/102213463156771811216

Kontynuuj czytanie

Niespodzianka z Francji

Moi Kochani, wlasnie otrzymalam kolejna niesamowita niespodzianke z Francji od Ani J. cOs pieknego!! Cudowna suknia, bedzie idealna do Rytualow dla MATKI ZIEMI! gorsecik ametystowy, chusta, cudna karteczka z motylkiem i wino do kolekcji. Ogromne DZIEKUJE!!! Ania ma ogromny talent, sama projektuje i szyje. Jesli ktos potrzebuje kontakt do Ani,...

Kontynuuj czytanie

Do polskich czarownic i magow

PILNE do czarownic i magow- Moi Kochani telewizja japonska ntv nawiazala ze mna kontakt z prosba o udzial w programie na temat polskich czarownic. Niestety w czasie zdjec nie przebywam w Polsce i moj przyjazd jest niemozliwy, dlatego nie moge wystapic w programie. Jesli ktos z Was zajmuje sie ziololecznictwem,...

Kontynuuj czytanie

Paczuszki od Marii Bucardi – kilka uwag

Moi Kochani, w odpowiedzi na Wasze pytania – dzis kilka slow na temat paczuszek z talizmanami, ktore wysylam dla Was. Pytan jest mnostwo i tutaj w kolejnosci informacje: jesli w paczuszce jest cos dodatkowo, czego nie zamawialiscie, np. inny kamien szlachetny, to jest to prezent. To nie jest pomylka ;-)) ...

Kontynuuj czytanie

Odpowiedzi na listy a opoznienia

OPOZNIENIA – Moi Kochani, ze wzgledu na ilosc nagromadzonych prac magicznych oraz ilosc zamowionych porad, termin oczekiwania na moja odpowiedz moze znacznie sie wydluzyc. By sprawiedliwie dzielic moja energie w pierwszej kolejnosci realizuje zamowienia przez sklepik Magiczny Swiat. — W SPRAWACH PILNYCH — Jest wiele spraw, które z dnia na...

Kontynuuj czytanie

Subskrypcja bloga jest lepsza niz newslettery czy emaile seryjne

Moi Kochani, poniewaz nie zasmiecam Wam skrzynek pocztowych seryjnymi emailami a czasami COS WAZNEGO MOZE UMKNAC – na moich blogach wstawilam dla Was funkcje subskrypcji – wystarczy wpisac adres email i kazdy nowy post otrzymacie wowczas przez email. Tak latwiej byc na biezaco i zachowac sobie w poczcie te wpisy,...

Kontynuuj czytanie

Jadalne chwasty – Oset – klujaca i magiczna – pyszna i zdrowa roslina z kuchni czarownicy

Moi Kochani, dzis takie male dwa slowa na temat ostow. Ja osobiscie tak niepoprawnie botanicznie 🙂 nazywam rosliny klujace, ktore wszedzie sa tepione jako chwasty!!! W uzupelnieniu do mojej ksiazki „Magiczna kuchnia” – dzis cos z kociolka czarownicy Juz niedlugo takze w Polsce zacznie sie wiosna w przyspieszonym tempie i...

Kontynuuj czytanie

W sprawie podsumowania szostego Rytualu dla naszej Matki Ziemi

Moi Kochani, wczoraj wyslalam emailem wszystkie podsumowania. Bylby jednak malutkie przerwy w internecie i jesli email nie doszedl – to tutaj strona podsumowania http://rytualymatkiziemi.wordpress.com/poprzednie-rytualy/rytual-szosty-z-27-marca-2013/ Bardzo mi przykro za to malenkie utrudnienie techniczne. Z anielskim pozdrowieniem Wasza Maria Bucardi

Kontynuuj czytanie

Powstala nasza wspolna strona Rytualow dla Matki Ziemi

Moi Kochani, by zachecic innych ludzi do przylaczenia sie do nas – stworzylam strone naszych Rytualow dla Matki Ziemi. http://rytualymatkiziemi.wordpress.com/ Na niej bede informowac o tym, co pozytywnego dzieje sie dookola nas, co jest warte uwagi. Prosze Was Kochani o aktywna wspolprace dla dobra naszej planety, o pomoc w tworzeniu...

Kontynuuj czytanie

Wazne w sprawie pytan ogolnych na tematy magiczne – PILNE

Moi Kochani, znow nagromadzilo sie ponad sto listow z zapytaniami o rozne tematy magiczne, prosze nie czekajcie na moje odpowiedzi osobiste – indywidiualne przez email, gdyz nie mam fizycznie mozliwosci by wyslac co tydzien tyle dodatkowych odpowiedzi – tematy porusze w jednym z nowych filmow. Z anielskim pozdrowieniem Wasza Maria...

Kontynuuj czytanie

Dzisiejsza niespodzianka

Moi Kochani, dzis taka oto otrzymalam niespodzianke, musze przzynac, ze zabraklo mi slow. Ogromne dziekuje dla adamus2012! Z anielskim pozdrowieniem Wasza Maria Bucardi

Kontynuuj czytanie