Jak powstaja negatywne opinie na moj temat, czyli najpierw szantaz a potem


Moi Kochani, kazdy z Was wie, ze z kazdej sytuacji mozna znalezc wyjscie, nawet gdy pojawiaja sie trudnosci finansowe to moja pomoc jest mozliwa w takiej czy innej formie. Ale, gdy ktos wysyla mi taki list, to o pomocy mozne od razu zapomniec ;-))

Tutaj dokladnie widac z jakimi energiami mamy do czynienia i skad potem takie negatywne wpisy na moj temat na forach internetowych.

Cytuje dzis otrzymany list

Witaj Mario.
Prosilem Cie o pomoc, o rade. Jestes taka piekna, cudowna dziewczyna. Ale cos nie odpisujesz. Wiem, ze masz duzo pracy ale minelo juz sporo czasu od ostatniego mojego meila, wiec moglabys znalezc chwile dla mnie. Podjelas sie takiej a nie innej pracy, wiec musisz zdawac sobie sprawe odpowiedzialnosci jaka na Tobie ciazy i byc pomocna innym. Ale Ty – co widze – oczywiscie poki nie zobaczysz kasy to nawet nie odpiszesz nie mowiac juz o pomocy innym. A co ma zrobic ten co nie ma pieniedzy. Oczywiscie w dupie z nim, bo co mnie obchodzi jakis biedak lub zebrak. To juz mozna go pogrzebac, bo zadnej pomocy z nikad. A zapewne wiesz,, ze wszyscy na tym swiecie jestesmy jedna wielka rodzina.
Jak pisalem Ci juz i prosilem jak normalnego czlowieka, bo chcialbym Ci zaufac, bo wielu ludzi mnie oszukalo – nie tylko wrozek, jasnowidzow itd. Nikt mi nie chce pomoc i wytlumaczyc o co chodzi w tym moim zyciu. Jak przypadkowo wszedlem na Twoja strone w internecie to mialem odczucia, ze to nie przypadek tylko jakby Opacznosc lub moj Aiol Stroz skierowal mnie na ta strone – a wlasciwie to jakby sama sie wlaczyla Twoja strona, jakby ktos z boku klikna na Twoja strone. Bylem pod wielkim Twoim wrazeniem i myslalem, ze wreszcie znalazlem konkretna osobe, ktora mi pomoze tym bardziej jak pozniej mi napisalas; ”TWOJA MARIA BUCARDI”. Czy to byly slowa szczere, pomocne i uczciwe czy tylko to ladnie brzmi i wyglada. Czy jest to osoba, ktora moze zrobic cos od serca, pomoc komus tak od serca bezinteresownie?
Jedyna osoba, ktorej ufalem to byla moja tesciowa ale ona juz dawno nie zyje. Byla cudowna osoba – najlepiej mnie kochala, szanowala nawet z calej swojej rodziny a miala 3 synow. Wrozyla z kart. Doslownie wszystko co powiedziala bylo prawda choc uzywala tylko zwyklych kart. Przyjezdzali do niej z calej Polski i nawet milicja czesto przychodzila jak nie mogli znalezc jakiejs osoby lub trupa.
Wydaje mi sie, ze nie jestes zadne medium, jasnowidz, wrozka tylko oszustka i moze dobrym psychologiem, bo potrzebujesz bardzo duzo danych o wszystkich osobach zeby pomoc a nawet smsy. Tesciowa [tez Maria[ jak wrozyla komus to nie chciala z gory wiedziec cokolwiek o danej osobie, bo to jej jakby utrudnialo. Sama wszystko widziala w kartach. I mowila zawsze prosto z mostu bez owijania.
Mario piszesz o WIERZE. Tzn, ze ja musze bardzo wierzyc w ten Twoj rytual. A ja Ci powiem tak ; jak ja bede mial WIARE to nie potrzebuje ani Ciebie ani Twojej pomocy ani Twoich rytualow, bo wiem jak dziala podswiadomosc tzn cala ta Trojca sw, Aniolowie, Opacznosc, wszechswiat itd. itd. Mimo, ze jestes wrozka nie masz pojecia jak wielka mam wiedze na ten temat. Tesciowa jak wrozyla jakas przepowiednie to wcale w nie nie wierzylem a mimo to wszystko spelnilo sie tak jak przepowiedziala. Ale Ty sie zabezpieczasz, bo wiesz, ze umysl jest tworczy a jak sie wierzy to na pewno tak bedzie.
Teraz – 3 000 zl za rytual, bo drozszy to lepszy, skuteczniejszy. Jesli jak piszesz jestes takim dobrym jasnowidzem to wiesz kto jest bogaty a kto biedny ale Ty z gory ustalilas swoj cennik [a ceny to skad wzielas – chyba z kosmosu] i masz w dupie zwlaszcza tych wszystkich co nie maja pieniedzy a potrzebuja pomoc – i skad maja wziasc pieniadze – ukrasc Anioleczku? Tak najprosciej – prawda? A gdzie tu rownowaga, odpowiedzialnosc, czlowieczenstwo itd. itd. Czyz nie lepiej i uczciwiej brac od bogatego wiecej a od biednego mniej. Przeciez wiesz, ze nie liczy sie kwota ile ktos komus ofiarowal ale jaka ta kwota miala wartosc dla darczyncy. Taka sama kwota bedzie miala inna wartosc dla bogatego a inna wartosc dla biednego. Czyli. ze co, ze bogaci zawsze beda mieli szanse w zyciu, ze za pieniadze wszystko moga kupic a biedny nigdy nawet na taka szanse nie ma co liczyc nie mowiac juz o innych sprawach tylko bieda, klopoty, choroby i splata karmy. A ja sie Ciebie pytam czy bogaty nie ma tez zadnej karmy do splaty? Przeciez Ty musisz sobie zdawac sprawe, ze czlowiek na tym swiecie nie zyje dla siebie ale dla innych i jest tyle wart ile moze ofiarowac innym.
Ale Ty tego wszystkiego nie wiesz, bo nie jestes zadnym jasnowidzem itd.

Anioleczku daje Ci jeszcze szanse. Jezeli to wszystko jest prawda co opowiadasz i opisujesz to odpiszesz na moj email i odpiszesz mi co od Ciebie oczekuje. Daje Ci czas do konca lutego. Jezeli tego nie zrobisz to zmuszasz mnie zebym Ciebie opisal gdzie sie da, ze jestes oszustka i naciagaczka, bo zmuszasz mnie zebym przestrzegl innych naiwnych ludzi. A jesli mnie zablokujesz, bo mysle, ze na komputerach jestes mistrzem a ja na komputerach wcale sie nie znam [ nie umiem sie nawet zalogowac] to zawsze istnieje inny sposob- od znajomych, innych ludzi lub kawiarenki internetowe.
Moze bedziesz uwazac, ze to szantaz ale prosze Cie zrozum mnie, ze dla mnie zawsze byla i jest PRAWDA najwazniejsza a nie umiem w cos slepo wierzyc lub komus zaufac zwlaszcza po moich bolesnych przejsciach w zyciu. Chcialbym bardzo Ci zaufac, jestes piekna cudowna dziewczyna. Wierz mi, ze za taka dziewczyne oddalbym zycie. Mysle, ze jestes moja ostatnia pomocna szansa w zyciu. Nie gniewaj sie kochane Sloneczko, ze tak pisze wszystko szczerze ale uwazam, ze prawda – nawet prawda do bolu jest zawsze lepsza niz najpiekniejsze klamstwo.
Bardzo cieplutko Cie pozdrawiam z Zielonej Gory. W.

Informacje o mariabucardi

Jasnowidz Maria Bucardi mgr historii i dziennikarstwa na Uniwersytecie śląskim, Doctor h.c. of Angels Studies CCU Institute USA, prowadzi Akademię Omen Sententia, służy pomocą w trudnych sytuacjach życiowych. Mistrzyni Magii, Terapeutka, Arcykapłanka Rytuałów dla Matki Ziemi, Doradca, Jasnowidz, Wróżka, Autorka Książek i Filmów Prowadzę Akademię Sztuki Magicznej Omen Sententia. ❤ Jestem autorką wielu książek, artykułów i filmów z zakresu duchowości, magii, tarota i weganizmu. Od lat angażuję się w pomoc dla naszej planety, ludzi i zwierzat - walcząc w obronie gatunków zagrożonych wyginięciem. Niektórzy nazywają mnie terapeutką, psychologiem, dobrą wróżką, jasnowidzem, wiedźmą, szamanką, mistrzynią magii a inni Aniołem ... Możesz umówić się na termin ze mną przez email, chat, gadu-gadu, skype - by uzyskać moją pomoc, poradę, wsparcie duchowe w trudnej sytuacji i korzystać z mojego daru telepatii, uzdrawiania energią, kontaktu z Istotami Wyższymi m.in. Aniołami. E-Mail do mnie - maria.bucardi@gmail.com
Ten wpis został opublikowany w kategorii Ogólna. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

14 odpowiedzi na „Jak powstaja negatywne opinie na moj temat, czyli najpierw szantaz a potem

  1. Witam. pisze:

    Fakt,ze aktualny cennik w sklepiku magicznym zmienił się.Nie będę tego komentować za bardzo,bo każdy ceni swoje wartości indywidualnie i każdy ma do tego prawo.Osobiście żałuje,ze nie mogę skorzystać z rytuałów wykonywanych przez panią Marię,bo myślę,ze praca samodzielna może nie przynieść oczekiwanych efektów.Natomiast będę próbować.Według mojej oceny jednak pani Maria jest osobą o pozytywnej energii i Jej działania zmierzają ku dobru.Prowadzi ten blog z duża uwagą i poświeceniem aby przekazać cenne wartości poprzez wiedzę. Autor listu z Zielonej Góry wydał świadectwo o sobie. Pozdrawiam.

  2. Gratiana pisze:

    Nastepna osoba, ktora odpowiedzialnoscia za wlasne zycie, chce obarczyc innych. Obarczyc to malo, chce wymusic „pomoc ” nie dajac nic w zamian, gorzej niz nic, daje zla energie.
    Widac, ze kompletnie nie rozumie zasad wymiany i praw natury jakimi podlega nie dokonujac wymiany.

  3. Anonim pisze:

    brrrr… podobnie jak innym osobom, trudno mi było przebrnąć przez ten list, tak przykre i nieprzyjemne odczucia wywołuje, bardzo współczuję tej osobie, na pewno nie jest jej łatwo i nie pisała tego dla własnej przyjemności… z drugiej strony zaraz przyszła mi do głowy refleksja: czy my, zwykli ludzie z naszymi codziennymi problemami, kompleksami, przeciętnym poziomem wrażliwości i inteligencji, którym tak łatwo jest krytykować autora tego listu, nie sprawiamy podobnego wrażenia na osobach na znacznie wyższym od nas poziomie rozwoju? 😉 ..pozostaje tylko nadzieja, że im są doskonalsi, tym bardziej wyrozumiali dla maluczkich 😉

  4. Anat pisze:

    Droga Mario,….kazda osoba, ktora pojawia sie w twoim zyciu ma dla Ciebie wazna informacje, nie przegap jej a wtedy wszystko stanie sie jasne i zrozumiale…- to slowa/ mysl, ktora dawno temu umiescilas na swojej stronie. Uwazam, ze kiedy takie sytuacje czy osoby pojawiaja sie w naszym zyciu warto objac je refleksja i miloscia, a potem zadac sobie pytanie o sens lekcji. Nic we Wszechswiecie nie dzieje sie przypadkiem, wszystko ma swoja przyczyne.
    IPozdrawiam cieplo Anat

  5. Katrin pisze:

    Osoba W. pełna sprzeczności.Szantaż to juz na prawdę przegięcie.Maria jest dobrym,szlachetnym człowiekiem 🙂 Gdybyś umiał poprosić zyskałbyś i pomoc,i pozytywne rozwiązanie kwestii finansowej.A tak pozostaje tylko odwiedzenie specjalisty w dziedzinie zaburzeń psychicznych.Takie to przykre…

  6. Anonim pisze:

    ja myslę że osoba która napisała ten list jest lekko psychiczna:P

  7. justyna pisze:

    Kochana Mario , wszystko jest mozliwe jak mozemy przeczytac,. Kochajaca Justyna.

  8. jolka pisze:

    To jest przykład typowej ofiary, która żąda od innych.Ten pan zapomina że jak sie czegos bardzo pragnie prosto z serca to wszechświat mu to udostępni, ale on chyba woli zrzucać winę na innych.

  9. Anonim pisze:

    Tyle negatywnej emocji i ból wylany na niewinna osobę
    Zbyt dużo agresji w tym liście
    I szantażu
    Niektórzy myślą ze wróżki sa za darmo
    A one z czego maja opłacić rachunki ?

  10. Anonim pisze:

    Typowy przykład zwalania odpowiedzialności za własne życie na innych…

  11. O Matko!!!! Co to ma być?! Szczerze mowiac czytalam co drugą linijkę bo to odpychające. Jesli mogę coś powiedziec, za pośrednictwem komentarza do tego Pana – Panie…. jest Pan żenujący. Jeśli nie ma pan „kasy” na pomoc, to prosze zbierac rok, dwa, czy ile trzeba. Prosze sie zaporzyczyć, zastawić… lub znaleść w sobie inne rozwiązania, zamiast wieszać się na innych przyjmować postawe roszczeniową. Ktory Aniol spojrzy na tak marne próby wymuszenia? W kosmosie nie istnieje „chcę”, prosze popracować nad swoim ego, a najlepiej o nim zapomnieć, wtedy przyjdzie pomoc. Najpierw trzeba dać, a później przychodzi czas na branie. Ja osobiście, chyba jak zawsze i do końca moich dni powiem jedno – będę to mówić w nieskończoność, Maria Bucardi – jest w stanie zmienić Pańskie życie, tak jak zmienila moje, jednak oprócz chcenia, i inicjatywy, trzeba wyskoczyć ” z kasy” i przyznam szczerze, jeśli rytuał kosztował by 10 tys. to jest to i tak niewymiernie niska kwota w porównaniu do zmiany jakości życia i całego świata dookoła jaka następuje, więc i ceny też są z kosmosu, jednak podejrzewam, że nie jest Pan na dzień dzisiejszy w stanie poczuć tego pieknego kosmosu i zrozumieć;) Maria jest człowiekiem. Dźwiga już tą odpowiedzialność i robi to pożądnie, a Pan? Pan nawet tego nie dźwiga, co widać po treści Pańskiej wypowiedzi. Pozdrawiam i życzę Panu duzo pokory, ale również Anielskiej opieki,

  12. Anonim pisze:

    Rece opadaja! Nawet nie mam ochoty tego komentowac. Mysle, ze najpierw trzeba dokladnie przemyslec, co sie chce napisac i przede wszystkim w jaki sposob… Pozdrawiam cieplutko Joasia

  13. Mario nie czytam nawet emaila od tego czlowieka do konca, gdyz poawiaja sie zbyt silne i negatywne emocje w mojej glowie… To smutny i chory przypadek. Mnie tacy ludzie rowniez sie trafiaja. To co robisz jest piekne i wspaniale. Wszystkim ludziom nie pomozesz dopoki oni sobie nie beda chcieli pomoc. Jestem calym sercem z Toba ❤

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s