gdyby wszystko bylo takie proste :-)

I tak wlasnie jest 🙂

Namaste i moc cudownosci dla Ciebie dokladnie teraz w tym momencie 🙂

Nasze spotkania w kazda srode, nasze Ceremonie w kazdy czwartek, sa zywym przekazem energii Wszechswiata… Tak, jak w danym momencie Sila Wyzsza prowadzi nas poprzez przekazy, gdzie to, co najwazniejsze ukryte jest miedzy wersami, wszystko jest zywe, naturalne takie, jakie jest…

Gdy prowadze Ceremonie to cala moja uwaga skupia sie na energii danego Miejsca Mocy, tego, co mowie, jak wyglada polaczenie z Sila Wszechswiata, z dana linia energetyczna z kazdym z Uczestnikow …

W momencie naszych spotkan jestem sama z energia, nawet moj ukochany nie moze byc w poblizu 😉 I tak powstaje nagranie z transmisji, ktore jest pozniej dostepne w Archiwum. Tutaj nie ma ani czasu, ani miejsca na poprawki glosu, tonu, oswietlenia, tego czy innego ...

Czasami by dojsc do danego Miejsca Mocy trzeba sie spinac po skalach, brnac przez bloto, przez trawe do pasa – czesto suknia magiczna moze sie ubrudzic, pogniesc, wlosy wymkna sie z upiecia i sa utkane kawalkami trawy czy kory … W danym miejscu mocy moze panowac huragan, rzucac kawalkami galazek, jak na 1 i potem 6 Ceremonii 🙂 Czasami moze padac deszcz i byc tak zimno, ze zeby szczekaja Wam w czasie mowienia, jak na 8 Ceremonii …

Czasami chmury zakrywaja slonce i nie widac twarzy, lub pojawiaja sie jakies dziwne Cienie, odglosy, zalamania swiatla … Takie sa nasze spotkania … Spontaniczne, pelne Natury, zywe, wszystko moze sie wydarzyc 🙂 Do mikrofonu moze wejsc jakas Istota, jak na naszym Czasie ze mna nr 8, a czasami osa uznaje kamere za cos niezwykle interesujacego i probuje sie do niej ze wszystkich sil dostac – jak na 8 Ceremonii 🙂 Czasami gdzies w poblizu przejedzie motocykl, szczekaja psy …

A czasami Istoty Mroku robia wszystko, by zablokowac spotkanie i wiem, ze niekiedy nie sposob pojac do jakich obrzydliwych metod moga sie posluzyc, by tylko ten przekaz NIE trafil do Was we wlasciwym momencie! Inna osoba juz dawno dalaby za wygrana, rzucila to i zajela sie czyms bardziej … bezpiecznym …

I gdy tak patrze na to z boku – to wiem, ze te spotkania sa tak wazne!!! Jesli bowiem Sila Mroku zadaje sobie tyle trudu, by je zaklocic, zablokowac, uderzyc we mnie, czy w technike … To jest to dla mnie jeszcze wieksza motywacja i inspiracja – by isc dalej … Budzi to we mnie dusze Wojowniczki 🙂

I w takim momencie ktos napisze do mnie, ze uzywam efektow specjalnych, filtrow, ze nad takim filmem pracuje grupa osob … Co moge na to odpowiedziec ?

Chyba mnie niektorzy nie doceniaja 🙂

Gdyby nasze spotkania mialy byc specjalnie obrabiane, to bylyby w nich takie efekty, o ktorym niektorym ludziom nawet sie nie snilo (!), wygladalabym jak ksiezniczka prosto z planu Hollywood, a z nieba spadalyby gwiazdy 🙂

A ze w niektorych filmach wygladam delikatnie mowiac „Boze sie pozal”, oswietlenie jest niewystrczajace, odglosy blokuja przekaz itp. co czesto doprowadza mnie do szalu, gdy ogladam to juz po … jest tak na prawde tak malo wazne … Wazny jest przekaz, to co Sila Wyzsza mowi do nas pomiedzy wersami, to co dane Miejsce Mocy chce nam przekazac, a nie to czy moja suknia pogniotla sie w czasie wedrowki czy pajeczyna wisi mi na twarzy 😉

Niech wiec naturalnosc Ceremonii i naszych spotkan bedzie da nas najwazniejsza, bo przeciez po to sie spotykamy …

Jesli komus wiec brakuje fantastycznych filmow z ekstra makijazem, kilogramem sprayu we wlosach i efektami marki: fantasy … To  z pewnoscia znajdzie to na Youtube i innych mediach 😉

Z moca Milosci i tego, co najpiekniejsze, proste i naturalne …

Zmienne jak Natura, nieobliczalne jak Natura i zaskakujace, jak Natura.

Z Miloscia Twoja Maria Bucardi

Juz w czwartek o 20:20 czasu polskiego - Ceremonia z Maria Bucardi. Nie zapomnij zalogowac sie na Twoje konto po szczegoly - Twoje konto - Zamknij